VW Polo nie chce odpalić

30 Gru 2014, 21:32

Mnie gdy pompka paliwa siadła w 190-tce,to chodził tylko na wolnych,ale gdy wyłączyłem zapłon już nie zapalił,bić biła, ale zbyt słabo.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

31 Gru 2014, 09:40

Dziś rano przy zerowej temperaturze było troszeczkę lepiej, bo z 3 razy obroty były przy 600 i słychać było jakby chciał zapalić ale niestety czegoś zabrakło .
Wyczyszczę świece , zaleje go w gaźnik może się uda po kilku próbach
trwamis
Nowicjusz
 
Posty: 45
Prawo jazdy: 05 06 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Polo
Silnik: 1.0 KAT
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

31 Gru 2014, 10:50

Zaaplikuj mu samostart,nawet zwykły plack do kokpitów starczy,ja podejrzewam pompkę.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

31 Gru 2014, 14:45

ale jakby to była pompka to by odpalił jak mu lałem w gaźnik , po próbie z denaturatem jest nadal tak samo .
trwamis
Nowicjusz
 
Posty: 45
Prawo jazdy: 05 06 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Polo
Silnik: 1.0 KAT
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

31 Gru 2014, 14:54

Czyli co by się stało,silnik nagle stracił kompresję?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

31 Gru 2014, 16:12

PhantomASA1 napisał(a):Czyli co by się stało,silnik nagle stracił kompresję?!

Cuda się zdarzają . Może nie nagle ale przy nieudanej próbie rozruchu i każdej następnej i następnej podawane paliwo przez wtryskiwacz wymywa olej z tłoka i ścianek cylindra. Zjawisko ma bardzo negatywny skutek dla kompresji w starych , mocno wyeksploatowanych jednostkach. W mojej praktyce spotkałem się już z czymś takim . Łechtali ( Ibizę z takim motorkiem jak w temacie ) ze dwa dni i w końcu na sznurku dostarczyli . Iskra była , paliwo też ale rozrusznik kręcił silnikiem jak szalony. Wykręciłem świece i wysuszyłem palnikiem. Na każdy cylinder przez otwór po świecach nalałem strzykawką oleju silnikowego . Rozrusznikiem olej się rozprowadził a nadmiar usunął. Po wkręceniu świec , złożeniu do kupy odpalił bez problemu poza chmurą dymu z wydechu :mrgreen: Powyższy mankament wystąpił nie bez przyczyny. Po dokładnym sprawdzeniu wyszło że wilgoć na złączu komputera uniemożliwiła uruchomienie silnika. Zanim auto do mnie dotarło wilgoć odparowała ale niestety motor był przelany paliwem. Czy w tym temacie jest tak samo to nie wiem. Nie widzę , nie słyszę , nie mogę dotknąć , sprawdzić po swojemu.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4901
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Suzuki Jimny
    Jimny jest obecnie najtańszym osadzonym na ramie autem terenowym, które jest oferowane w polskich salonach. Jego ceny zaczynają się od 64 900 zł. W tej kwocie otrzymamy pojazd napędzany silnikiem o pojemności 1,3 litra ...

31 Gru 2014, 16:32

Myślę,że dobrze prawisz,wystarczyłby być może hol i próba odpalenia autka w ten sposób.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

31 Gru 2014, 17:51

Linka będzie ale po nowym roku, no cóż dziękuję za pomoc i stracony czas :)
Szczęścia w nowym roku :)
trwamis
Nowicjusz
 
Posty: 45
Prawo jazdy: 05 06 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Polo
Silnik: 1.0 KAT
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997