VW POLO - nierównomierna praca silnika

09 Lut 2015, 17:45

:( Witam.
Czy może ktoś mi pomóc i podpowiedzieć czy nierówna praca silnika tzn. wczoraj jak wróciłem na parking samochód strasznie zaczął się trząść, obroty spadały poniżej 1000 dochodziły do 500 - a nawet poniżej aż samochód zgasł. Po ponownym odpaleniu zachowywał się dokładnie tak samo, ale co dziwne na obrotach powyżej 2000( gazując) praca silnika stabilizuje się-ciekawe. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być przyczyną :( ? Wiem ze trudno tak z opisu stawiać diagnozę, ale zastanawiam się czy może to być wina cewki czy może i ciśnienia na którymś cylindrze - tak sugeruje znajomy. Ja niestety jestem laikiem w kwestii mechaniki samochodowej i zdaję sobie sprawę że będę musiał odstawić samochód na warsztat ale dobrze znać zdanie osób zorientowanych w temacie aby nie zostać "nabitym w butelkę i koszty"
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i spostrzeżenia. :)
timi44
Nowicjusz

Prawo jazdy: 24 05 1971
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: PEUGEOT 407 SW
Silnik: 1,6 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

09 Lut 2015, 23:12

Witam :)
Miałem podobny problem w swoim polo 1,2 i powiem tak, że u mnie była winna cewka na jednym z cylindrów więc od nich rozpocznij sprawdzanie. Podjedź do mechanika na komputer i niech on ci to sprawdzi i powie ci która dokładnie to cewka (o ile to będzie to cewka)
Myślę że pomogłem.
Pozdrawiam :)
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010

10 Lut 2015, 15:11

A ja bym postawił na czujnik położenia wału. :)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG

10 Lut 2015, 16:39