REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
S6Sbk napisał(a):Nie ukrywam, że z kilku przeglądanych ostatnio egzemplarzy, absolutnie KAŻDY pokazywał się na raporcie AutoDNA jako uznany ze szkodą całkowitą, stąd moje wątpliwości.
S6Sbk napisał(a):Ktokolwiek, cokolwiek? Może panowie z doświadczeniem w ściąganiu egzemplarzy z zagranicy - szybki, andrewb25?
Chodzi mi tylko o to, czy wpis w ramach "szkody całkowitej" bez wyjątku oznacza egzemplarz który nie powinien być już dopuszczony do ruchu?
Ossy napisał(a):Tu jest Proceed jeszcze na gwarancji, salon PL:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... 1967bbad68
andrewb25 napisał(a):trzeba brać pod uwagę że takie auta z mocą w okolicach 200 KM nie służą do ekonomicznego dojazdu do pracy, ale często jeżdżą szybko, skoro jeżdżą szybko są w większym stopniu narażone na uszkodzenia, kolizje itp, często ktoś na torze jeździ, rozbija i auto idzie wtedy na Export. Bo co on ma z tym zrobić taki przykładowo Niemiec? Bierze odszkodowanie, a wraku się trzeba pozbyć , i to najlepiej szybko, więc telefon do Araba z pobliskiego placu i żeby zabierał z pod jego domu, a później autko trafia na placyk, i dalej na wschód, czasami ten Arab naprawi po swojemu żeby drożej sprzedać. A Araba na placu zrobi wszystko...łącznie z "remontem silnika" tak żeby tylko poprawić. A później Ty sprawdzasz raport a tam całka, za 20 000 Euro...bo tak wyliczyli naprawę z robocizną i częściami na terenie wspomnianych Niemiec, No i tak to wygląda.
S6Sbk napisał(a):Co do segmentu B - no niestety tego się obawiam właśnie, że w tym segmencie nie będzie półśrodka w stylu "nooo, na tej szóstce to nawet da się na A4 posłuchać muzyki". Choć, tak jak mówię - nie jeździłem to i organoleptycznie nie wiem czy nie byłby to wystarczający przeskok z 17 letniego 206.
solti napisał(a):Ja tylko w kwestii tego fragmentu, bo zasadniczo nie jeżdżę hot ani warm hatchami
Do niedawna miałem 206, którym przejechałem przez trochę lat sto kilkadziesiąt tysięcy. Teraz mam fiestę mk7 a służbowo mk8 (co prawda 1.0 100 KM, więc tylko cold hatch ). Ale jeśli chodzi o komfort jazdy, to jest duża różnica właśnie przy dużych prędkościach. W Peugeocie na autostradzie robiło się naprawdę głośno, we fieście jest znacznie ciszej. Już mk7 jest znacznie lepiej wyciszona, a mk8 jest pod tym względem jeszcze lepsza. Przy 180 we fieście jest taki hałas, jak w Peugeocie był przy 140 Fiesta jest tez znacznie bardziej sprężysta, sztywniejsza. Powiedziałbym, że po miejskich dziurach Peugeot wygodniejszy, ale na trasie zdecydowanie przyjemniej jedzie się Fordem. No i, pomijając oczywiste kwestie mocy i osiągów, skrzynia biegów forda miażdży tą z Peugeota. To jest zasadnicza i na każdym kroku odczuwalna różnica.
Ode mnie tyle. No może jeszcze tylko przejedź się gdzieś dalej i dłużej tym ST, zanim go kupisz, lub skreślisz, bo własnych odczuć nic nie zastąpi.