Wątpliwości Chrysler Cirrus 2.5 v6 LPG

12 Paź 2015, 17:53

Hejka. Mam możliwość zakupu Cirrusa 2.5 v6 z Lpg, ale mam wątpliwości co do kilku rzeczy.

1. Skrzynia biegów
a. W jakim stopniu powinno być wyczuwalne "wbicie" R lub D? (wydaje się delikatnie szarpnąć na trzymanym hamulcu)
b. Po depnięciu "do podłogi" na 2 sekundy wbija na luz a dopiero później jest kopnięcie (na Lpg bardziej wyczuwalne)

2. Wspomaganie
a. Pompa wyje dość głośno i ponoć raz na jakiś czas trzeba dolać oleju/płynu do zbiorniczka. Wymiana czy regeneracja? Gdzie kupić/zregenerować? Pi razy drzwi kwota takiej zabawy.

3. Obrotomierz raz działa raz nie. Przyczyna?

4. Ogromny stożek pod maską. Głupota czy coś daje?

Proszę o wyrozumiałość bo nie miałem nigdy "amerykanina" a chciałbym bardzo.
Pozdrawia
Szymoniasty
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 26 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 406 break lift 2002
Silnik: 1997 ccm2 HDI 109 km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Paź 2015, 18:57

Szymoniasty napisał(a):1. Skrzynia biegów
a. W jakim stopniu powinno być wyczuwalne "wbicie" R lub D? (wydaje się delikatnie szarpnąć na trzymanym hamulcu)
b. Po depnięciu "do podłogi" na 2 sekundy wbija na luz a dopiero później jest kopnięcie (na Lpg bardziej wyczuwalne)


Powinno być bez szarpnięć ale weź pod uwagę wiek skrzynki i to że pamięta jaskiniowców :mrgreen:
Szymoniasty napisał(a):2. Wspomaganie
a. Pompa wyje dość głośno i ponoć raz na jakiś czas trzeba dolać oleju/płynu do zbiorniczka. Wymiana czy regeneracja? Gdzie kupić/zregenerować? Pi razy drzwi kwota takiej zabawy.

Sądzę że regeneracja załatwi sprawę chyba że jest to błahostka...
Szymoniasty napisał(a):3. Obrotomierz raz działa raz nie. Przyczyna?

nie znam się ale pewnie głupota :ok:
Szymoniasty napisał(a):4. Ogromny stożek pod maską. Głupota czy coś daje?

Prawdopodobnie jeździł tym samochodem fan filmu:
http://www.teleman.pl/tv/Stozkoglowi-230426
No i pewnie osobiście miał radochę co do reszty to lipa :mrgreen:
Szymoniasty napisał(a):Proszę o wyrozumiałość bo nie miałem nigdy "amerykanina" a chciałbym bardzo.

To taki Amerykanin jak ze mnie baletnica... tak właściwie ile chcesz zapłacić za takie "ufo" ??? :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

12 Paź 2015, 19:43

dokładnie 3.6 tyś zł. :) Dlatego zastanawiam się czy warto ewentualnie inwestować czy odpuścić. Ten kickdown mnie martwi że nie reaguje od razu :unsure:
Szymoniasty
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 26 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 406 break lift 2002
Silnik: 1997 ccm2 HDI 109 km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Paź 2015, 19:54

Szymoniasty napisał(a):dokładnie 3.6 tyś zł. :) Dlatego zastanawiam się czy warto ewentualnie inwestować czy odpuścić


Nie warto... bo jak zadajesz takie pytania tzn. że się nie znasz na mechanice więc sam nic nie zrobisz a jak wpadniesz w grabie mechaników to będzie bida i biada Tobie :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

12 Paź 2015, 20:05

Moje pytania nie wynikaja z mojej nie wiedzy technicznej tylko z braku doswiadczenia z takim samochodem. Nie jezdzi tego zbyt wiele. Zagadnienia dotycza tego konkretnego modelu. Znam zasade dzialania i budowe automatów tylko w jednym modelu te objawy skutkuja wymiana skrzyni a w drugim wystarczy wymienic filtr i olej lub pobawic sie ze sterownikiem. Co do reszty pytań podobnie. Liczyłem na opinje kogoś kto miał podobny problem/problemy. Jak widzisz śmigam nie wiele głubszym wynalazkiem w którego też już sporo włożylem dlatego nie straszne mi są wydatki. Tylko pytanie czy warto?
Szymoniasty
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 26 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 406 break lift 2002
Silnik: 1997 ccm2 HDI 109 km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

13 Paź 2015, 08:49

Szymoniasty napisał(a):Mam możliwość zakupu Cirrusa 2.5 v6 z Lpg


Tylko zastanów się czy warto.
Wnętrze tandetne, plastikowe i trzeszczące na nierównościach.
Samochód paliwożerny i jedzie średnio.
Kapryśny by nie napisać awaryjny.
Serwis może być utrudniony a w wypadku egzemplarza w takim budżecie na pewno kosztowny.
Pamiętam jak się przymierzałem do stratusa :mrgreen: czar prysnął zanim ruszyłem tym ,,amerykańcem" z miejsca :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dane na temat BMW X7 - poznaj najważniejsze informacje
    BMW to marka, która zasłynęła przede wszystkim z uwagi na swoje sportowe limuzyny oraz klasyczne sedany. Pojazdy te szybko zostały okrzyknięte mianem doskonałych i niezwodnych w każdym calu. Obecnie jednak BMW zdecydowało ...
    Jak można odzyskać utracone zniżki z OC i AC?
    Wypracowane zniżki na polisie ubezpieczeniowej są chlubą niejednego kierowcy. Jednak bardzo łatwo je stracić i to w bardzo krótkim czasie. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jak odzyskać utracone zniżki z polis OC ...

13 Paź 2015, 11:09

Szymoniasty napisał(a):Moje pytania nie wynikaja z mojej nie wiedzy technicznej tylko z braku doswiadczenia z takim samochodem.


No to jak jesteś z mechaniką za pan brat :mrgreen: to jeszcze poćwicz ekonomię :D więc jezeli włożysz kasę w syfa typu "cirkus" to zgadnij co się z nią stanie jak będziesz chciał auto sprzedać do tego jeszcze przypuśćmy żeby włożenie pieniędzy pod maskę auta oznaczało bezawaryjną jazdę to jestem w stanie to zrozumieć a tu jest odwrotnie.

Dam Ci prosty przykład : wchodzisz na alledrogo i patrzysz ile kosztuje w124 w stanie agonii technicznej a ile kosztuje w idealnym stanie więc odpowiedz sobie na pytanie co się bardziej opłaca kupić technicznie zajechanego w124 i ładować w niego kasę żeby by odsprzedaży częściowo sobie ją zwrócić czy "cirkusa" którego kupisz za 3k włożysz 10k i sprzedaż za 2,5k :lol:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Paź 2015, 17:51

Żeby się już zbytnio nie rozwijać i nie wchodzić w dyskusję bo widzę że Pan "Szybki" ma "radę" dla każdego. Jednak liczyłem na odpowiedź kogoś kto pojeździł trochę tym lub podobnym autem. Chodzi głównie o to czy jak zainwestuje parę zł w tą krypę to jakiś czas pojeździ czy na zasadzie laguny 2 itp. Lepiej nie ryzykować.
Szymoniasty
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 26 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 406 break lift 2002
Silnik: 1997 ccm2 HDI 109 km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

13 Paź 2015, 19:35

Moje doświadczenie jest takie, że chciałem kupić stratusa. Oglądałem, przejechałem się i zrezygnowałem. A dlaczego to opisałem kilka postów wyżej.
Moim zdaniem nie warto pchać się w ten samochód niezależnie od ceny bo w zasadzie nic ponadprzeciętnego nie oferuję by można zaakceptować jego kapryśność i podwyższone koszta eksploatacji.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Paź 2015, 19:54

Szymoniasty napisał(a):Chodzi głównie o to czy jak zainwestuje parę zł w tą krypę to jakiś czas pojeździ czy na zasadzie laguny 2 itp. Lepiej nie ryzykować

Bez obrazy, ale już chyba bym wolał zaryzykować jednak w lagunę :naughty: Duże i nieźle wyglądające auto w tej cenie to musi być mina :lol:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3790
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna