Włamanie do samochodu :-(

24 Lut 2008, 18:31

Witam wszystkich serdecznie jestem swiezo upieczonym kierowca i w przyszlym tygodni chce kupic samochod a konkretnie fiata punto I sek w tym ze dzis ogladalem ten samochod i okazalo sie ze poprzedniej nocy bylo do niego wlamanie zamek od strony pasazera jest uszkodzony wyglada to tak jakby ktos wepchnal tam srobokret i poprostu otworzyl drzwi wlasciciel powiedzial ze nie bedzie sie juz bawil w naprawe wiec bede to musial zrobic ja chcialbym tylko wiedzic ile taka przyjemnosc moze kosztowac zebym wiedzial o ile moglbym utargowac z ceny kolejna rzecza jest wlew paliwa ktory nie jest zabezpieczony zamkiem czy cos takiego mozna kupic?
wszystkim odpisujacym bardzo dziekuje
vince
Nowicjusz

• 24 Lut 2008, 19:13

Jeżeli cały zamek nie jest uszkodzony,to wystarczy wymienić tylko bębenek zamka.Nie jest to droga impreaz,ale niestety z wymianą możesz bawić się parę godzin ze względu na samo mocowanie zamka - bardzo ciężko się go demontuje i zakłada.
    I jeżeli mogę doradzić - Fiat Punto nie jest najlepszym samochodem.W zeszłym roku wymieniłem kilkanaście komputerów.Są problemy z zacinającym się centralnym i innymi pierdołkami.Jest to autko dość awaryjne.Oczywiście zależy jaki egzemplarz się trafi.Zapytaj o poredę na temat tego autka na naszym forum w dziale "Jakie auto kupić".
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

27 Lut 2008, 22:37

taki zameczek to moszytuje około 50zł a korek paliwa zamykany w granicach 30zł a zamek sobie sam wstawisz w pare minut bo to prosta sprawa a jak ci na starym nie zalezy to wiertarka i go przewierdz do szybciej wyjdzie pozdrawiam
    wampir1717
    Aktywny

Miejscowość: NY