Wrocław, parking na rynku

21 Lut 2013, 16:51

Hej,

Prawdopodobnie niebawem będę musiał regularnie parkować (codziennie) na wrocławskim rynku. Czy ktoś z Was może doradzić jakieś miejsce, może być płatny parking (Ile taka przyjemność kosztuje)?

Jestem zupełnie zielony w tej kwestii, wszelkie propozycje, sugestie mile widziane :-)
urug
Nowicjusz

Auto: Renault Megane
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

22 Lut 2013, 07:00

http://www.zdium.wroc.pl/view/index/25

Tu masz ceny i strefy, i co ino ...
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 2011

22 Lut 2013, 08:07

Dzięki, a jakieś pewne płatne miejscówki jako alternatywa? Myślałem że internet będzie pełny tego typu informacji, a tu okazuje się że nie ma tego za wiele.
urug
Nowicjusz

22 Lut 2013, 08:10

urug napisał(a):płatne miejscówki

Masz na myśli abonament na "swoje" miejsce ?? W Krakowie jest to możliwe, więc i we Wrocławiu pewnie też.. Może to objaśni ktoś miejscowy..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

22 Lut 2013, 08:13

Dzięki za odpowiedź :-)

Właśnie coś takiego mnie interesuje, o ile ceny nie są kosmiczne. Świeżak za kierownicą ze mnie i chociaż we Wrocławiu trochę już mieszkam, to w kwestii miejsc parkingowych zupełnie się nie orientuję.
urug
Nowicjusz

22 Lut 2013, 08:29

To może zacznij od pochodzenia po mieście - wtedy łatwiej i więcej można się czegoś dowiedzieć.. W Krakowie takie "miejsca" chodzą po 500/mies. Dużo czy mało - sam oceń..Pewnie taniej wyjdzie tramwaj do centrum.. :lol: :lol:
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...