26 Sie 2009, 15:35
Kolego sam się naciąłem na Caravelkę T4 z lat 2001 miała na liczniku 250 tyś a w rzeczywistości niecałe 560 tyś na szczęście nie kupiłem, T4 i LT to prawdziwe woły robocze, większość ma sporo większe przebiegi, zwróć na to uwagę, popatrz oczywiście na silnik czy mokry, zy równo pracuje, pokręć kierownicą czy pompa od wspomagania nie zmierza ku wymianie, będzie słychać taki charakterystyczny dźwięk przy skręcaniu, sprawdź ręczny czy działa, w tych modelach z tych lat często lubi zaciągnąć się raz na amen, tzn nie odbijać, włącz światła, sprawdź czy świecą takim samym kolorem, jeśli nie to były wymieniane, popatrz po numerach na szybach.
W szczególności poparz dobrze na karoserię, zwłaszcza na białym powinno być wyraźnie widać jeśli był malowany, ale nieraz jest tak że dobiero jak po pierwszym myciu zmyjesz wosk i inne upiększacze to widać , że malowany, sprawdź progi w jakim stanie są, czy działa nagrzewnica w szczególności.