Wybór testera diagnostycznego

06 Lis 2013, 22:55

Planuję kupić do warsztatu tester diagnostyczny. Nie znam się na nich za bardzo więc chciałbym się poradzić jaki wybrać, czy np coś takiego -> [link do oferty na Allegro wygasł] jest warte zainteresowania?
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

07 Lis 2013, 11:45

Od niedawna wpadł w moje ręce podobny tester. To że sprzedawca pisze że diagnozuje pojazdy od 1996 to nie znaczy że się połączy ze sterownikiem silnika ( http://autodiagnoza.pl/index.php?teksty=2 ). Zresztą pisze - umożliwia- Lista pojazdów jest długa i zachęcająca ale starsze modele silnikowe się nie łączą z oczywistych względów - nie były jeszcze w standarcie OBD2 . Np.
Combo 1,7 DTI - nie
Combo 1,7 CDTI - tak
Zafira 1,9 CDTI - tak
Yari 1,0 ale 2007 - tak
Fabia I 1,4 Mpi - nie
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

07 Lis 2013, 15:18

A możesz coś polecić co by się nadawało do europejskich starszych aut, tzn z lat 90tych ?
Pytam bo w tym temacie jestem ciemny.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

07 Lis 2013, 23:06

krikus napisał(a):A możesz coś polecić co by się nadawało do europejskich starszych aut, tzn z lat 90tych ?
Pytam bo w tym temacie jestem ciemny.

Ciemny to ja też jestem. Odpowiadam na pytania tylko i wyłącznie gdy miałem kontakt z rzeczonym tematem. Ja mam internet i Ty też masz - to szukaj . Ty chcesz najtańszym kosztem obrobić potrzeby warsztatowe , czyli kupić uniwersalny tester za psie pieniądze. A tu tak dobrze nie ma. Jeśli się dobrze orientuje to w grupie VAG zakupisz coś do starszych modeli, ale do opli , fordów itp. to chyba nie.Choćby nawet to kilka dedykowanych testerów uczyni kwotę.Jeśli chcesz legala to pozostaje wydatek spory na jakiś kombajn diagnostyczny.
bonifacy
Stały forumowicz

08 Lis 2013, 12:31