REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Volvo napisał(a):Jeżeli dalej piotrauto zostaje przy swojej teorii to może porównajmy przebiegi passatów rok 2002 w kombi ze strony mobile.de i otomoto.pl
MOBILE:
292 000 km
248 000 km
350 000 km
280 000 km
274 000 km
275 000 km
197 000 km
140 000 km
260 000 km
Zaznaczam, że pokazuje tylko przebiegi tych passatów, które NIE są/ były taksówkami, z pierwszej strony która mi wyskoczyła.
A teraz z otomoto ( te sprowadzone)
OTOMOTO:
137 000 km
192 000 km
199 000 km
121 000 km
261 000 km
136 000 km
145 000 km
209 000 km
160 000 km
185 000 km
Myślę, że te dane mówią same za siebie i nie ma co sie oszukiwać-polscy handlarze kręcą przebiegi.
inic napisał(a):Co porównujecie TDI do wolnossacej benzyny ?Porównajcie 1.9 TDI nawet tego na pompowtryskach do 1.8 Turbo !!!Elastyczny?
Silnik 1.8 20v TURBO 132 kW i silnik 1.9 TDI PD 96 kW.Który ma lepszą charakterystykę momentu ????W jakim zakresie obrotów ???Jeszcze mi masz zamiar mówic o "elastyczności" diesla ?Rękę sobie chłopie urobisz od wajchowania drążkiem zmiany biegów.Co z tego ze ten diesel ma 310 Nm, skoro zaraz sie ten moment konczy ???Jeszcze raz powtarzam.Diesle ludzie kupują bo niby tańsze w eksploatacji,ale jak przyjdzie naprawiać to szybko sprzedają bo trzeba wydać kilka tyś na naprawę.Pozorna oszczedność juz nie jeden sie rozczarowal.Wszystkie niby zaoszczedzone zlotowki szlag trafia przy wymianie pompowtryskow czy listwy c-r.