Wymiana oraz podłączanie parownika LPG

07 Wrz 2016, 14:31

Witam wymieniłem parownik firmy zavoli na drugi taki sam , lecz nie zaznaczyłem sobie który przewód ma wchodzić na która wsuwkę tzn w którą plus a w którą minus , załączam poglądową fotkę i proszę o opis który przewód w piąć w którą wsuwkę ?:) Oraz po wymianie parownika po przełączeniu z benzyny na gaz gaśnie chyba ze trzymam benzyne na wysokich obrotach i przerzuce na gaz wtedy silnik pracuje ale tylko na wciśniętym gazie po puszczeniu pedału gazu wgl gaśnie :) czym to może byc spowodowane? na poprzednim parowniku nie była podpięta masa i dobrze wszystko grało , tutaj też jej nie podpinałem, to zwykła instalacja gazowa , auto to seicento 900 1998rocznik , bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję :) PS: przy tej cewce na obrazku są dwa przewody jeden niebieski a drugi czerwony proszę o wypowiedzi co i jak dziękuję :)


tutaj link do foto:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

08 Wrz 2016, 08:44

Na elektrozaworze powinno byc naniesione, kóry styk to plus, a który minus. Jak nie wiesz, kóry kolor przewodu gdzie podłaczyć, to poaptrz na elektrozawór np. na filterku. Inna opcja, to miernik do ręki i sprawdzić, gdzie jest minus a gdzie plus. Jeszcze inna opcja, to po kabel;kach można dojść który to minus.
Co do reszty, to parownik po wymianie wyregulowałeś? Jeżeli nie, albo " na oko " to masz przyczynę.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Wrz 2016, 09:48

Właśnie że na tym elektrozaworze przy parowniku nie ma oznaczeń wybitych ktory to plus a ktory minus :) a po wymianie parownika nic nie regulowałem :) hmm co do tych kabelków to jak podłącze nawet odwrotnie zamieniam je miejscami to auto tylko po trzymaniu pedału gazu pracuje :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

10 Wrz 2016, 07:27

Moto Albercik ,, gazownik wyregulował mi parownik chodził dobrze 1 dzień tzn teraz chodzi ok na gazie też ale podczas wjazdu na skrzyżowanie i redukcje z 3 na 2 bieg obroty spadają i gaśnie ?:)( co jest nie tak? należy lekko w lewo odkręcić tę śrubkę na arowniku od wolnych obrotów w lewo o pół obrotu czy pełny obrót czy też należy odkręcić w prawo ten duzy plastikowy korek na szlaufiku który jest osadzony na gumowym szlaufiku wchodzącym na górny króciec parownika?(on jest chyba od stałęj dawki gazu) ?:) a także po wymianie parownika autko stało sięjakby słabsze czuć mniej mocy , tutaj z kolej czym się reguluje , czyżby tym dużym złotym korkiem przy parowniku ?:) proszę o odpowiedź i pozdrawiam :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SKYACTIV-D: rewolucyjne silniki Diesla Mazdy
    Docenione w Europie rewolucyjne silniki Diesla Mazdy zdobyły broniącą się przed olejem napędowym Japonię, a niebawem ruszają na podbój Ameryki. Unikatowe połączenie niezrównanych osiągów i oszczędności ...