30 Paź 2024, 08:27
Słuszne podejście,jeśli jest hydraulika wspomagania ukł.kierowniczego,to też,z doświadczenia swojego wiem,że jeżeli jeździ się na miejscu już po 3 l jest zawodniony ,brudny,mętny.Natomiast ukł.hamulcowy,ja płynu nigdy jeszcze nie wymieniałem,po co?! Wystarczy zlecić mechanikowi by odpowietrznikami wypompował do momentu,aż pojawi się czysty przy kazdym kole,wystarczy dolać świeżego,od zawsze tak robię i nigdy nie miałem problemów z ukł.hamulcowym.Przy wymianie klocków tak robię,potem co 2 l.tylko wywalam brudny do poj.się czystego,i tak co dwa lata.Takim sposobem nie muszę niczego odpowietrzać,walczyć z powietrzem w pompie ABS,stosować procedur czasochłonnych,płyn zużyty ,zawodniony gromadzi się tylko przy kołach i jego należy wywalać sukcesywnie dolewając do zbiorniczka.