Wypasiony samochód do 130 tysięcy

17 Sty 2011, 00:00

Ja na twoim miejscu brałbym pod uwage tylko Skode Superb . Auto dynamiczne z 2.0TDI 170km , oszczędne , bardzo duże i wygodne nic lepszego w tych pieniądzach by nie kupił . Kolega kupił nówke Audi a4 dość ubogą wersja za 140tys , a potem już po zaliczkowaniu audi , wzioł na testy nowego Superba i stwierdził że zakup audi był bardzo dużym błędem ,gdyż za cene audi , miałby wypasionego superba który jest większy , i wygodniejszy .
Kris
kris11kris12
Początkujący
 
Posty: 212
Miejscowość: Słupsk
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Opel Astra 2.0Di
Silnik: 2.0Di 82km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

17 Sty 2011, 10:27

Pisałeś że auto ma nie miec napędu który dołącza drugą os w razie poślizgu 1 osi a wiekszość z tych aut tak własnie ma więc jak w końcu ma byc?
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

17 Sty 2011, 11:58

[quote="fiko7"]Pisałeś że auto ma nie miec napędu który dołącza drugą os w razie poślizgu 1 osi a wiekszość z tych aut tak własnie ma więc jak w końcu ma byc?[/quote]

Ma mieć napęd FWD, RWD lub AWD, który ma opcję bycia WŁ/WYŁ. Ewentualnie AWD włączony na stałe.
Dlatego właśnie patrzę na przykład na Superba w DSG bez AWD.

Ojcu się nie podoba (mnie zresztą też nie) idea dołączenia napędu jakiś kół w środku poślizgu. Jak już auto się ślizga to niech przynajmniej wiadomo, co będzie się działo za chwilę, a nie że zakładasz kontrę a tu nagle auto łapie przyczepność, bo przypomniało sobie, że jednak tylne łapy też może napędzać...
pp_1
Nowicjusz
 
Posty: 28
Miejscowość: mikolow

17 Sty 2011, 19:07

fiko7 napisał(a):Tylko w skrzyniach ręcznych. W automatach jest ok.

Moze Cie zadziwie ale Subaru Diesel wychodzi tylko w manualu. Co do padania sprzęgła w Subaru Diesel, owszem zdarza sie ale to zadna wina fabryczna, poprostu majac auto z napedem na 4koła i tak duzym momentem jaki oferuje diesel trzeba uzywac sprzęgła z głową. Na samym poczatku wiecej padało tych sprzegieł, teraz problemu w zasadzie nie ma bo dla mniej wprawnych kierowców wgrywany jest soft, który ogrnicza moment przy ruszaniu a przy okazji podnosi osiagi samochodu o jakies 0,2sec 0-100:)

Ja bym bral Legacy Diesla, boxer, staly naped na 4 buty, do tego calkiem przyzwoite wyposazenie. Superb moze i jest troche większy, ma wiekszy bagaznik, ma wiecej nie potrzebnych bajerów ale nigdy nie bedzie sie prowadzil jak Subaru, takie pospolote samochody szybko się nudzą, są oklepane, po pewnym czasie nie ma sie nawet ochoty nimi jezdzić bo nie daja przyjemnosci z jazdy, chyba ze dla kogos przyjemnoscc z jazdy samochodem jest proporocjonalna do pojemnosci bagaznika w litrach. Wybierzcie sie z Tata na jazde jakims Subaru to zobaczysz jakie beda wrazenia, nie wyleczysz sie juz z Subaru :cool:
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

17 Sty 2011, 21:15

Może Hyundai ix35 2.0 CRDI wersja 185 koni? Cenowo powinieneś się zmieścić, wyposażenie konkretne i jest możliwość zablokowania napędu (w trybie automatycznym działa na zasadzie przód+tylna oś dołączana). Jeśli KIA Sportage (klon ix35) ma taki sam napęd to też dobra opcja - o ile wystarczy ci 2.0 140KM
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

19 Sty 2011, 00:44

Wszystkich wymagań jednocześnie nie dotrzymasz.
Jest co prawda nowy Passat Variant 2.0 TDI CR DPF 170 KM (125 kW), 4MOTION, DSG, 6 stopniowa, BlueMotion Technology w wersji Highline, ale nie zmieścisz się w cenie jaką chcesz wydać. Są tańsze, ale kombinacje albo bez DSG, albo bez 4MOTION.
To jest jedyna wersja Passata, która spełnia wymagania, ale kosztuj 145tyś.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jaguar E-Type Roadster
    E-Type to prawdziwa ikona motoryzacji i prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalny model w historii Jaguara. Jego smukła sylwetka z długą maską i niewielką kabiną od 1961 roku cieszy oko pasjonatów motoryzacji. Samochód ...