Wyprzedaz 2010

08 Lis 2010, 00:05

No w tym espace tez regeneracja turbiny padl wtrysk tez skrzynia i wiele wiele innych
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny
 
Posty: 265
Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

08 Lis 2010, 00:10

sprzedałem zapomniałem, a to juz nie pierwsza moja renówka, fakt najgorsza !
na szczescie poprawili sie wporwadzidi dieselka 2.0 dci uważam go za na prawdę dobrego tym bardziej że na łancuchu rozrządu
valdziu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Miejscowość:
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: 30... testowanych :)
Silnik: 0.9-6.3
Paliwo: Benzyna

08 Lis 2010, 00:15

Ale ogolnie duzo ludzi narzeka na renault niby fajne bryczki wypasione elektrycznie i wogole ale jednak awaryjne co jade i widze warsztat to renault
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny
 
Posty: 265
Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

08 Lis 2010, 00:19

to zależy miałem kiedys megane 2005 z silnikiem 1.5 ale tym mocniejszym 105 km , każdy mnie przestrzegał w ciagu roku zrobiłem nią 35 tys i........ nic... dosłownie groskia nie włożyłęm!
valdziu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Miejscowość:
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: 30... testowanych :)
Silnik: 0.9-6.3
Paliwo: Benzyna

08 Lis 2010, 10:28

Ja lubię Renaulty ( a raczej wszystkie francuzy-wariat :twisted: ) , miałem krótko bo krótko Lagune I 2,2D trochę mnie zawiodła ale to inna bajka. Ale jazda nią to sama przyjemność. Teraz wybieram samochód i mam poważny dylemat pomiędzy dwoma segmentami myślę nad Renault Lattitude lub Fluence . Tyle ,że byłem kilka razy w salonie Renault i powiedzieli ,że na tego pierwszego przyjdzie mi sporo poczekać dlatego myślę nad tym drugim. Ogólnie to myślę już ponad miesiąc i nadal nie wiem czego chcę.
betra
Początkujący
 
Posty: 66

08 Lis 2010, 10:33

hehe trochę rozbieżnosć o 2 segmenty :P
Polecam FLuence 1.5 105 km :)

a Latitiude najlepiej 3.0 dCi
ale cen nie ma jeszcze...
Powiedzmy, że wybierasz miedzy 70 a 170 tyś:D
Ostatnio edytowany przez valdziu, 08 Mar 2011, 22:31, edytowano w sumie 1 raz
valdziu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Miejscowość:
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: 30... testowanych :)
Silnik: 0.9-6.3
Paliwo: Benzyna

08 Lis 2010, 16:42

Nie wkurza Was to trochę:
"Chociaż od czasu, gdy Skoda stała się częścią koncernu Volkswagena minęło już dziewiętnaście lat, wśród polskich użytkowników innych marek wciąż spotkać się można z opinią, że Czesi wytwarzają jedynie "substytuty" samochodów.
Tego typu teorie głoszą najczęściej osoby, które w nowej skodzie siedziały ostatnio, gdy rzecznikiem rządu był Jerzy Urban, lub takie, które o własnych czterech kółkach rozmyślają na lekcjach chemii w gimnazjum.
Czeski producent w czasie niecałych dwóch dekad przeszedł metamorfozę, jaka nie udała się do tej pory żadnej innej firmie. Na wielu rynkach - również i w Polce - samochody z Mlada Boleslav okupują pierwsze miejsca motoryzacyjnych bestsellerów - klienci cenią sobie sprawdzoną technikę, niezłe wyposażenie i rozsądne podejście do kwestii ceny. W efekcie wrzesień okazał się rekordowym pod względem poziomu sprzedaży miesiącem w historii czeskiej marki. Do klientów trafiło 75 790 samochodów.
Chociaż dla wielu naszych czytelników może się to wydawać niewiarygodne, w zaledwie 19 lat czeski producent osiągnął wyniki sprzedaży, który dają poważne powody do niepokoju marce Volkswagen. Nowe skody często wygrywają bowiem rywalizację o klientów z polo, golfem czy passatem, co zaczyna poważnie martwić zarząd firmy z Wolfsburga.

Nie widać różnicy? To po co przepłacać

Pierwszym prztyczkiem wymierzonym w czeską markę wydawała się być zmiana konserwatywnej stylistyki nowych modeli Skody. Czesi odeszli od zachowawczych kształtów - nowa fabia i superb wzbudziły sporo kontrowersji. Okazuje się jednak, że nową urodę zaakceptowało wielu klientów.
O tym, że niemiecki koncern zaczyna trawić rak kanibalizmu, przekonują wyniki sprzedaży. Chociaż najlepiej sprzedającym się kompaktem bezsprzecznie pozostaje golf, to jednak właśnie dealerzy Skody najwięcej zarobili na słynnych niemieckich premiach wrakowych (fabia wyprzedziła w wynikach sprzedaży polo). Dla Volkswagena sytuacja jest o tyle niepokojąca, że rozegrała się niejako "na własnym podwórku". Dowodzi to, że Niemcy zaczęli stosować się do znanego reklamowego sloganu - "jeśli nie widać różnicy - po co przepłacać?".
Wygląda na to, że strategia budowania w oparciu o tę samą platformę podłogową, z wykorzystaniem tych samych zespołów napędowych, kilku nieco różniących się od siebie modeli Audi, Seata, Skody i Volkswagena zaczyna działać na niekorzyść niemieckich producentów. Skoda, której samochody są wyraźnie tańsze niż volkswageny, zaczyna przejmować klientów marki z Wolfsburga.
Prawdę mówiąc, nie ma się czemu dziwić, bowiem różnice w cenach porównywalnych modeli (z porównywalnym pakietem wyposażenia) obu producentów są znaczne. Dla przykładu różnica między superbem a passatem wynosi aż 2,500 euro na korzyść tego pierwszego, a nowa fabia kosztuje aż o 1650 euro mniej niż polo. Okazuje się wiec, że nawet w tak bogatym - a co za tym idzie snobistycznym - społeczeństwie jak niemieckie, coraz mniej ludzi decyduje się na konkretny model z uwagi na znaczek na masce.

Utrącić Skodę

Niemcy w pocie czoła pracują więc nad tym, by pokazać Czechom ich miejsce w szeregu. Działaniem, które "zachęcić" ma klientów do częstszego odwiedzania salonów Volkswagena jest rozpoczynające się właśnie... "cięcie" wyposażenia poszczególnych modeli skód.
Przykładowo - z oferty zniknie np. bardzo popularna wśród klientów półautomatyczna klimatyzacja climatic. W modelu superb, słynną, chowaną w drzwiach, parasolkę dostaniemy już tylko za dopłatą, a w najszybszej odmianie fabii - modelu RS - nie będzie możliwości zamówienia ksenonowych reflektorów (mimo że należały do standardowego wyposażenia poprzedniej generacji modelu!).
Z tego samego względu pod maskę superba nie trafi żaden TDI o sześciu cylindrach. Niemieccy analitycy uznali bowiem, że taki zabieg mógłby poważnie osłabić pozycję audi A6 - auta droższego od skody o co najmniej 20 procent!
Na podstawie wnikliwych badań rynku, naukowcy z uniwersytetu w Essen obliczyli, że w wyniku kanibalizmu, czyli przechodzenia klientów Volkswagena do tańszych marek koncernu - Skody i Seata - niemiecka firma traci każdego roku 500 mln euro.

Dealerzy Skody nie kryją oburzenia nową strategią koncernu i ostrzegają, że cięcia wyposażenia na pewno odbiją się na poziomie zadowolenia klientów czeskiej marki."


Przeczytałem to na Interii i krew mnie zalała.
betra
Początkujący
 
Posty: 66

08 Lis 2010, 19:33

Aj tam, takie rzeczy jak padnięta turbina, wtryski czy dwumas są w używanym dieslu czymś normalnym niezależnie od tego czy to Fiat, VW, Renault czy BMW lub Mercedes.
Co do francuzów to jako ktoś kto miał z nimi dość dużo do czynienia wrażenia mam jak najbardziej pozytywne.
Co do warsztatów to najwięcej w nich VW, Fiatów i Opli bo w końcu najwięcej ich na drogach.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Lis 2010, 19:44

ALe ja jestem ogólnie zadowolony z renault, a to że te rzeczy mi sie stały hmmm wpiszcie na forum LAGUNA 2.2 dCi forum, wyskocza właśnie te rzeczy bo to nie jest normalne by turbina strzelała miedzy 60 a 100 tyś km, a skrzynia musiałąbyć regenerowana z pwoodu niemożliwości obsłużenia momentu obrotowego....
Ostatnio edytowany przez valdziu, 09 Lis 2010, 00:30, edytowano w sumie 1 raz
valdziu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Miejscowość:
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: 30... testowanych :)
Silnik: 0.9-6.3
Paliwo: Benzyna

08 Lis 2010, 19:53

valdziu napisał(a):ALe ja jestem ogólnie zadowolony z renault, a to że te rzeczy mi sie stały hmmm wpiszcie na forum LAGUNA 2.2 dCi forum, wyskocza właśnie te rzeczy bo to nie jest normalne by turbina strzelała miedzy 60 a 100 tyś km, a skrzynia musiałąbyć regenerowana z pwoodu niemożliwości obsłużenia momentu obrotowego....

www.kupauto.blogspot.com

A ja takich problemów nie mam :P I to od 3 lat ;)
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

08 Lis 2010, 19:58

Fakt skrzynię załatwiłem tym że zamiast 150 KM Vtech wskrzesił w moim aucie 185KM i rzeczywiscie skrzynia poleciała z tego powodu...
Nie od dziś ma do czynienia z autem i wiem jak dbać o takie rzeczy jak turbina, chłodzenie jej czy wymiany oleju np ELF EXCELIUM co 10 max 15 tyś ! jednak to nie pomogło strzeliła przy 130 tyś !
Można dużo by opowiadać ale fakt jest jeden z tą modyfikacją pojechała pod Berlinem więcej niż na liczniku :) cóż przyjemnosć kosztowała...
valdziu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Miejscowość:
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: 30... testowanych :)
Silnik: 0.9-6.3
Paliwo: Benzyna