Cześć.
Wiem, że już trochę czasu minęło. Jednak mam nadzieję, że przeczytasz to pytanie (lub ktoś, kto miał podobny problem).
Mam identyczną sytuację w tym samym modelu.
Problem w tym, że jestem na wakacjach i jutro muszę wracać.
Czy udało się ustalić w czym był problem?
Z pewnością nie jest to przyczyna niedopalonego dpfa w moim przypadku. Od pewnego czasu mam to samo, a dpf z pewnością ma gdzie się dopalić. Wczoraj jednak dym był już przerażający, więc mam pewne obawy.
Zastanawiam się, czy to przypadkiem nie wina starego oleju silnikowego - może jest jakiś problem ze smarowaniem silnika lub jakiegoś elementu? Od pewnego czasu, podczas dopalania dpfa lubi mi zapiszczeć
kontrolka oleju. Wybierałem się z tym do mechanika, jednak myślałem o uszkodzeniu czujnika, gdyż poziom oleju jest ok. Powiedziałbym, że nawet zbyt wysoki ( płynu chłodniczego nie ubywa).