Dzień dobry,
zastanawiam się co może być przyczyną problemów z moją instalacją w E39 z silnikiem M52/TU. Instalacja ma świeże filtry obu faz. Jest to instalacja typu PRINS na wtryskach AC W01.
Do rzeczy;
Samochód pracuje prawidłowo na PB.
Natomiast gdy chcę przełączyć się na LPG muszę utrzymać obroty silnika na +4 tyś. Kompa póki co nie mogę podpiąć.
Gdy tego nie zrobię, samochód gaśnie. Czasem nierówno pracuje silnik jakby wypadał mu zapłon na jakimś garze. Po udanym przełączeniu silnik pracuje jak zwykle. Problem pojawia się też gdy zgaszę silnik po jeździe na gazie i próbuje go odpalić. Wtedy kręcę dość sporo rozrusznikiem żeby zatrybił.
Gdzie szukać przyczyny? Wiem, że to wróżenie z fusów, nie oczekuje niczego poza dyskusją.
Elektrozawór przy reduktorze ma założoną nową cewkę. Może zawór jest brudny i nie otwiera się na wolnych obrotach?
Dziękuję za zainteresowanie
![Zmieszany :?]()