REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Silniki BXW jak i te starsze jego wersje mają bardzo mizerne płaszcze tłoków . Takie stuki jak opisujesz pochodzą od lużnych zużytych tłoków w cylindrach . Ja swoje BXW zapakowane w budę fabii II kupiłem kilka lat temu z przebiegiem 200 tys. Kupowałem uszkodzone z przodu więc jazdy testowej nie robiłem choć na wolnych obrotach na zimnym stukał . Po zrobieniu i pierwszej jeżdzie padła decyzja . Tłoki z motoru , nowe na ich miejsce i do dzisiaj nie słyszę nic niepokojącego .Honi napisał(a):Chciałbym jeszcze się cb zapytać tak z czystej ciekawości jak oceniasz pracę silnika? Czy u cb też zimny silnik wydaje dziwne odgłosy które cichną w momencie nagrzania się silnika (mam na myśli jakieś klekotanie,stukanie)? Dźwięk ten najbardziej jest słyszalny w momencie przyśpieszania.
Mimo że nie jesteś inżynierem dalej nie rozumiem . Narysuj czy jakoś tam pokaż o co chodzi .Napisałeś coś tam to teraz udowodnij . Inaczej jesteś d...a i nie wiesz o czym piszesz .Przepraszam za mocne słowa ale ....dość pisania bzdur.quel napisał(a):Nie wytłumaczę tego jak inżynier, ale w skrócie w 1 gen tego silnika tłoki nie chodziły ładnie góra dół tylko lekko pod kątem przez co zużywał się płaszcz tłoka.
No ale w temacie jest właśnie motor 86 km BXW i jest problem .Ja mam BXW miałem problem , wyrżło tłoki, wymieniłem . Ponoć jego następca CGGB jest lepszy ale jakoś tego nie widzę .quel napisał(a):Silnik w kolejnej generacji miał chyba 86km i nie było już tego problemu.
bonifacy napisał(a):No ale w temacie jest właśnie motor 86 km BXW i jest problem
bonifacy napisał(a):Mimo że nie jesteś inżynierem dalej nie rozumiem . Narysuj czy jakoś tam pokaż o co chodzi .
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]