30 Lis 2014, 18:02
A zrobiłeś adaptację silniczka krokowego po jego wymianie?
1. silnik musi być całkiem zimny
2. ściągnąc klemę plusową z aku na około 10 minut
3. założyć klemę
4. uruchomić zimny silnik bez żadnego dodawania gazu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach typu światła, dmuchawa, radio itd
5. po uruchomieniu silnika w żadnym wypadku nie dodawać gazu, mimo, że obroty silnika mogą spaść tak, że aż auto zacznie się trząść oraz mogą podskoczyć nawet do 2 tyś
6. zaczekać, aż silnik nagrzeje się na wolnych obrotach do momentu aż się włączy wentylator chłodnicy
7. właczyć na kilka sekund światła - obroty spadną na sekundę i od razu się podniosą
8. wyłączyć silnik na parę sekund, adaptacja krokowaca zakończona
9. włączyć silnik, obroty powinny być stabilne
Zerkni też na gumowy przewód powietrza między przepustnicą a kolektorem ssącym - może być pęknięty i sprawa obrotów to lewe powietrze.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...