e2rduo napisał(a):walka rozegra się między jeepem a nissanem
2 różne auta a w zasadzie 2 różne podejścia użytkowników do offroadu
jeśli chodzi o xj/wj to już sobie musisz odpowiedzieć czy wolisz resor czy sprężyne ile chcesz liftu, mam znajomych co upalają WJty na 33 calowym simexie (po lekko wzmocnionych mostach nawet z blokadami) jeżdżą cieszą się
![Wink ;)]()
i nei przejmują się gadaniem patrolowców
![Wink ;)]()
(czyli moim między innymi)
jeśli chcesz dużą bene z pięknym dźwiękiem to masz ją w jeepie, patrola w PB w naszym kraju trudno kupić, a serwisowanie jeśli nie robisz tego sam może być upierdliwe... ale parcha żeby jeździć na 35 nie trzeba dźwigać 6 cali
![Mr. Green :mrgreen:]()
wszytko zależy jakiego Patrola masz w opcji K/W czy GR
jeśli GRa to która generacja, jaki silnik, każdy ma swoje zady i walety, najpopularniejszy i przez to najlepszy to 2.8 w 3.0 się nie pchaj a reszta jest w zasadzie mało popularna na rynku, żeby wsadzić 35 do parcha wystarczy 3 cale liftu (lepiej jeszcze dołożyć cal na budzie) ale jesteś pewien że auto wytrzyma nawet katowanie na bardzo agresywnej oponie w tym rozmiarze, niestety jest cięższe od jeepa i ma słabszy silnik, porównanie tych 2 auto to tak po prawdzie patrzenie na 2 różne skraje podziałki
![Wink ;)]()
z jednej strony mocne auto w benzynie ale z mało wytrzymałymi podzespołami z drugiej słaby pancerny czołg
![Mr. Green :mrgreen:]()
wszytko zależy co nimi chcesz robić
![Wink ;)]()
ideałem będzie zmota z wranglera z silnikiem V8 automatem mostami patrola i kołąmi 35 cal
![Mr. Green :mrgreen:]()
ale po prawdzie bez sensu ekonomicznego
![Niegrzeczny :naughty:]()