REKLAMA
Asia81 napisał(a):ale żeby za robocizną wziąć 500 złotych to już chamstwo.
Nie koniecznie - zależy co było robione. Przy wymianie klocków, zaciski powinny zostać zdemontowane i wyczyszczone. Sprawdzone powinno być działanie tłoczków ( czy się wysuwają bez problemu i czy bez problemu się chowają ), wymienione osłonki na tłoczkach, odpowietrzenie układu zapewne było ( po wymianie zacisku ) oraz zapewne dolał płynu hamulcowego. Fajnie by było, jakby był sprawdzony płyn hamulcowy na zawartość wody ( niekoniecznie mechanik to zrobił, ale mógł ). Jak widać tak się wydaje, że 5 stówek to dużo, ale najpierw trzeba wiedzieć co ów mechanik zrobił. No i ja jak robiłem z układem hamulcowym, a w szczególności po wymianie zacisków, zawsze jechałem na SKP obok i sprawdzałem siłę hamowania. To też mogło być doliczone do rachunku. Dlatego przy odbiorze autka zawsze trzeba mechanika popytać co dokładnie zrobił i poprosić o rachunek/fakturę, jak sugerują koledzy wyżej.