Zakup samochodu z dmc 3500

01 Lip 2017, 23:00

Witam wszystkich, szukam samochodu do ok.30000-35000 tys ważne aby można było nim ciągnąć lawete najlepiej aby na haku miał 3.5t. Byłem juz oglądać vw Touareg 2004 5.0 ogólnie samochod bardzo fajny dobrze wyposazony był, lecz gdy zacząłem go spuszczać na pneumatyce do góry juz nie chciał iść. Teraz pytanie czy ogólnie pneumatyka sie psuje przy tych samochodach, i co sądzicie o silniku 3.0 i 4.2. Silnik 5.0 odpada juz dosyć sie o nim naczytałem. A moze jeszcze jakieś inne propozycje aut macie
bukas
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 04 06 1996
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Opel Vectra C
Silnik: 2.2 direct
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

02 Lip 2017, 08:39

bukas napisał(a):czy ogólnie pneumatyka sie psuje przy tych samochodach

bardzo często - od miechów po sprężarki i nie dotyczy to tylko VW

Kolega szybki trochę ma do czynienia z autami do ciągnięcia i na bank wybije Ci z głowy tego SUVa i poleci bardziej Toyotę Land Cruiser
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Lip 2017, 13:20

bukas napisał(a):Witam wszystkich, szukam samochodu do ok.30000-35000 tys ważne aby można było nim ciągnąć lawete najlepiej aby na haku miał 3.5t.

Ile kg. będziesz ciągał? Na jakich trasach (ilość km)? Jak często?
Czy zarobkowo?
bukas napisał(a):Byłem juz oglądać vw Touareg 2004 5.0 ogólnie samochod bardzo fajny dobrze wyposazony był, lecz gdy zacząłem go spuszczać na pneumatyce do góry juz nie chciał iść. Teraz pytanie czy ogólnie pneumatyka sie psuje przy tych samochodach, i co sądzicie o silniku 3.0 i 4.2

Tuareg to chyba bardziej żeby go ciągać niż on ma być ciągnącym... :D
Nie widzisz jakie są ceny tych aut??? Myślisz że bez powodu???
Pytasz o pneumatykę??? Lepiej pytaj co się nie psuje będzie łatwiej wymienić :D

Wkleję Ci link do podobnego tematu....
szukam-auta-do-jazdy-na-codzienn-ale-tez-pod-ktore-podczepie-lawete-vt98490.htm?hilit=aks


Ogólnie z autami o koło 3,5t na haku jest problem bo jest ich mało.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Lip 2017, 13:40

Na początek myśle ze samochody bym sprowadzał tylko okazyjnie 1-2 samochody w miesiącu. Zobaczymy jak wszystko wypali. W jedna stronę mam ok 1600 km.
Myslalem tez o x5 3.0 Diesel ale mechanik polecił mi touarega 3.0 z 2006 roku.
bukas
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 04 06 1996
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Opel Vectra C
Silnik: 2.2 direct
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

02 Lip 2017, 15:51

Rozrząd w Touaregu 3,0 TDI kosztuje ok. 4,5tys. zł
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Lip 2017, 17:41

bukas napisał(a):Na początek myśle ze samochody bym sprowadzał tylko okazyjnie 1-2 samochody w miesiącu. Zobaczymy jak wszystko wypali. W jedna stronę mam ok 1600 km.
Myslalem tez o x5 3.0 Diesel ale mechanik polecił mi touarega 3.0 z 2006 roku.


Przy takich autach jak x3/x5/tuareg + nowoczesne diesle wszelakiej maści klasy premium nie pozwolą Ci zarobić kasy bo to co zarobisz to i tak władujesz w naprawy.

Szukaj auta jak najbardziej bezawaryjnego i użytkowego terenowy/bus z dużym udźwigiem na haku. Do tego fajną opcja jest duża benzyna bo kosztuje w jeździe nie porównywalnie mniej jak diesel a i tak do sprawnej jazdy starczy z nawiązką.

No i utnę od razu temat duży diesel vs duża benzyna pod względem ciągania lawety... nie ma różnicy ponieważ z profesjonalną lawetą na małych 4xkołach pojedziesz max 120km/h z aks-em. Przy autach powyżej 2t przekroczenie 110km/h będzie się wiązało z odmówieniem modlitwy. A pod górkę duża bena radzi sobie w 100% tym bardziej że nie korzystasz z wielkich prędkości.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik 2.5 D-4D w Hiluxie Powerboost
    W Toyocie Hilux wzmocnione mogą być obydwa silniki Diesla, tj. 2.5D-4D i 3.0 D-4D. Ten pierwszy zyskuje 23 KM mocy (do 167 KM), oraz 67Nm momentu obrotwego (do 410 Nm). Silnik 3.0 D-4D w Hiluxie Powerboost będzie rozwijał ...

02 Lip 2017, 18:06

To wiec jaki samochod najlepiej kupic, duża benzyna moze x5 4.4?
Czy moze jakiś sprinter/Crafter który ma na haku 3500
bukas
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 04 06 1996
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Opel Vectra C
Silnik: 2.2 direct
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

02 Lip 2017, 18:42

Co do x5ki i podobnych aut nie wiem czy są odpowiednie do tego żeby Ci po naprawach/serwisie zostawić kasę w kieszeni. Jest to klasa premium więc koszty też będą premium. I można spierać się o to czy się psuja czy nie ale jak robisz 20tys.km. rocznie a nie 60tyś.km. i to z lawetą.
Ogólnie nie widziałem tego typu aut w takich rolach...
Crafter/sprinter z busów do tego typu akcji wydaje się ok.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Lip 2017, 18:51

Ja też bardziej bym polecił busa. Auto bardziej praktyczne, napewno lepiej na tym wyjdziesz no i nawet patrząc na to wizualnie to bus z lawetą nie rzuca się tak w oczy jak osobówka. Przy busie bardziej bym tu się skłaniał przy Iveco, Jumper,Ducato,Master. Czasy sprinterów się już skończyły a o Crafterze to nawet się nie wypowiem.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

02 Lip 2017, 21:16

Coś mi się wydaje, że autor chce też używać auta na co dzień i pewnie busy nie przejdą
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Lip 2017, 21:43

Tak racja wolałbym abym samochodem tez mogł sie poruszać wszędzie a wiadomo busem nie bede jeździł w niedziele. Ale jeżeli nic sie nie znajdzie to bedzie trzeba busa szukać. Po 2 busa tez bym tak nie chciał bo mam juz sprintera 213 do firmy budowlanej, wiec raczej szukam jakiejś terenówki/suv
bukas
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 04 06 1996
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Opel Vectra C
Silnik: 2.2 direct
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

02 Lip 2017, 23:25

Terenówka/suv będzie ok, ale na litość czemu szukasz specjalnie premium? X5 do ciągnięcia przyczepy? Cel tego auta był inny podczas projektowania (frajda z jazdy, lans i poczucie premium, a nie ciągnięcie przyczepy).

Szukałbym prostej konstrukcji, nie do zajechania, która nie odczuje dodatkowej wagi, a jak się zepsuje to małym kosztem doprowadzisz do używalności.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

03 Lip 2017, 08:48

No to o jakim suv myślicie jeszcze aby był dobry ? Moze panthinder / xc90
bukas
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 04 06 1996
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Opel Vectra C
Silnik: 2.2 direct
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

03 Lip 2017, 08:51

galakty napisał(a):Szukałbym prostej konstrukcji, nie do zajechania, która nie odczuje dodatkowej wagi, a jak się zepsuje to małym kosztem doprowadzisz do używalności.
jakies przyklady? Ja nie mam pomyslu. A odemnie na ta chwile w takim wypadku grand Cherokee 4.0
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

03 Lip 2017, 10:19

RAV4 - nie wiem jak z silnikami (jest chyba jakaś V6 i diesel 2.2), jednak auto małe
GC - mi się też wydaje, że byłby ok i ku niemu bym się skłaniał
Pathfinder - mieszane uczucia, nie mam pojęcia o nim
Subaru Forester - dobre silniki i napęd
XC90 - też jednak premium, z utrzymaniem może być różnie, ale na pewno lepiej niż X5
Outlander - nie wiem czy coś znajdziesz

Generalnie potwierdzam, jest problem. Budżet jest taki, że niby dużo, a jednak mało. Dużo na jakąś starą terenówkę typu Opel Frontera, ale mało żeby wybrzydzać i szukać coś nowszego z dużych SUVów. Jakoś GC najbardziej do mnie przemawia.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007