Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Myślę, że podobny efekt byś otrzymał po wlaniu koncentratu płynu zimowego i nie trzeba by było nic tu płukać dodatkowo Co innego jak by zewnętrzna temperatura była sporo niższa.olinek napisał(a):Operacja przeprowadzona przy temp. -1/0 st.C. Nic złego się nie zadziało. Wszystko pracuje i nic nie cieknie.
Najlepiej wolna jazda lub jeżeli jest tak możliwość nie narażając się na mandat pozwolić żeby po rozgrzaniu silnik pochodził trochę na postoju. Wtedy nie mamy opływającego powietrza które dodatkowo podczas jazdy wychładza nam elementy układu od spryskiwaczy które chcemy rozgrzać.olinek napisał(a):4. odczekać ok 30 minut (można się przejechać jeśli zachodzi obawa że w rurkach też zamarzło).
Jakiś czas temu przyjechał gostek do mnie że mu nie psika . No przyznał się że czytał tu i tam w necie porad i nalał do zbiorniczka ...................benzyny Ostatecznie padła pompka bo ....No cóż ...nalał jego problem . Auto świeże rocznikowo a pompka majątekolinek napisał(a):. A teraz porada:
1. kupić chlorek wapnia.
2. rozpuścić 10 łyżek stołowych w jak najmniejszej ilości dość ciepłej wody (ma się całkowicie rozpuścić - mieszać).
3. wlać do zbiorniczka.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki PEUGEOT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne PEUGEOT