Zamek i dziwne stukanie

28 Mar 2012, 18:49

witam jestem nowy w posiadaniu mercedesa klasy a i są 3 problemy z którymi nie mogę sobie poradzić
1. gdy otwieram z kluczyka auto to otwiera się tylko drzwi kierowcy i dopiero po otworzeniu drzwi otwierają się wszystkie drzwi ale gorsze jest przy zamykaniu z kluczyka zamkną się tylko drzwi kierowcy więc zamykam drzwi wchodząc od tyłu i klikając ten przyciska w środku bo jak z przednich to nie działa ten przycisk a każde drzwi po kolei nie mogę zamknąć bo zamek od bagażnika nie działa i tu zaczyna się 2 problem
2. kluczyk w bagażniku wchodzi tylko do połowy i dalej nie wejdzie jakby był zapchany próbowałem wyjąć zamek i zobaczyć co tam jest tylko nie wiem jak
i tak myślę jeżeli jest w środku centralny to i po przekręceniu raz kluczyka powinny się drzwi wszystkie zamknąć

3.dziwne stukanie pod siedzeniem pasażera z przodu jak przy gazuje to przyspiesza to stukanie
xardas441
Nowicjusz

Auto: mercedes

29 Mar 2012, 19:38

co to nikt się nie zna ???
xardas441
Nowicjusz

30 Mar 2012, 13:59

Jaki masz central,elektryczny,czy pneumatyczny ? Stukanie może pochodzić od silnika,jeśli tak jest,to tego nie bagatelizuj! Napisz ,który to rocznik ,silnik,moc.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

30 Mar 2012, 16:35

jak poznać czy to elektryczny czy pneumatyczny
rocznik 98r moc chyba około 100 koni silnik 1.6
a i od pewnego czasu ciężko wchodzą mi biegi szczególnie 1
xardas441
Nowicjusz

30 Mar 2012, 17:13

Jeśli wchodzi ciężko bieg,to reaguj natychmiast,zacznij od sprawdzenia poziomu oleju !!!w skrzyni,potem patrz na cięgna,czy te okolice nie są już wyrobione(tulejki),jeśli nie to to widełki albo synchronizator pierwszego biegu.Central pneumatyczny masz wtedy ,gdy znajduje się siłownik(pompa) ,np.pod tylnym siedzeniem.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

30 Mar 2012, 18:16