white wolf napisał(a):dyzio767, może na początek pojeżdzij z tym silnikiem off road to nie dajtona.niejednokrotnie średnia prędkość wychodzi poniżej 20km/h
...masz rację...
Jeszcze nie siedziałem za kółkiem a już przekombinowuje:)
Kiedyś jeździłem DR 350...stwierdziłem że mały i za słaby silnik, utopiłem się w rzece, pękł wał...kupiłem KTM 520. Okazało się, że na DR jedziłem szybciej niż na obecnym:) Moc przeszkadza w terenie czasami..przynajmniej przy 2 kolach:)
[ Dodano: Nie Mar 21, 2010 08:44 ]..no i się doigrałem tym pytaniem...
Uszczelka pod głowicą walnieta (bierze wodę) a głowica wali jak w dieslu-może tylko zawory do ustawienia, nie wiem czy są tam zwykłe (1.0 82r) czy samoregulujące się...
Koszt naprawy jeśli pierścienie ok nie powinien przekroczyć pewnie 600-800zł, ale pozostaje pytanie czy naprawiać czy szukac silnika. I jakiego? Chciałbym coś co bezkolizyjnie mi tam wejdzie. Bardzo prosze o jakieś sugestie?