Zastanawiam się nad kupnem VW Passata B5 Fl 1.9 TDI 130km

21 Sie 2011, 09:24

Zastanawiam się nad kupnem VW Passata B5 Fl 1.9 TDI 130km, ale obawiam się awarii pompowtryskiwaczy. Czy ten element psuje się często i czy ewentualny koszt naprawy/wymiany byłby duży?
passat13
Obserwowany

Auto: Skoda Octavia 1.9 TDI 110km

21 Sie 2011, 09:39

zły dział.przenieś temat do działu 'jakie auto kupić' ten dział jest do tego tematu np.kupię fiata 126p,na chodzie,kolor zielony,kwota do 1tys zł,przebieg nie większy niż 25tys km.najlepiej pierwszy właściciel.przenieś temat a napewno odpowiemy
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

22 Sie 2011, 09:26

Mogę powiedzieć tylko tyle, że są trwalsze i mniej wrażliwe na jakość paliwa niż commonrail, są także tańsze w wymianie, za to bardziej hałasują. Przed kupnem najlepiej sprawdzić auto pod komputerem, jeżeli będzie wszystko ok to pojeździsz długo chyba, że zatankujesz lewą ropę.
Fusion
Początkujący

Miejscowość: Warszawa

22 Sie 2011, 09:36

Jeśli tankujesz sprawdzone paliwo na sprawdzonych stacjach to bardziej niż PD obawiałbym się stanu ogólnego silnika, turbosprężarki, dwumasy i przede wszystkim przedniego zawieszenia które nie jest mocną stroną Passata.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Rok produkcji: 1997

22 Sie 2011, 11:18