Zastępstwo dla a4 b6

24 Mar 2020, 10:25

Witajcie. Oddaje swój samochód z powodu wypadku. Chciałbym się was doradzić bo wiele osób mi doradza abym wszedł w inna markę. Myślę przeznaczyć 25tys w porywie do 27tys

Otóż miałem 1.8t zagazowane. Nie miałem nigdy problemów z gazem. W butle wchodziło 48l i robiłem około 330km. Nie wiem czy to dużo czy mało. 160KM, no ciężko mi będzie w czymś słabszym, czasami mam ciężka nogę. No i podstawowy wymóg to kombi.

Czy bawić się dalej w ten gaz? Jest to faktycznie dalej opłacalne?
Userned
Obserwowany
 
Posty: 1

24 Mar 2020, 10:41

Userned napisał(a):Czy bawić się dalej w ten gaz? Jest to faktycznie dalej opłacalne?
kwestia ile km robisz ale według mnie bardziej opłaca się kupić już z zainstalowanym LPG lub diesla.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16719
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

24 Mar 2020, 11:46

14.5l to trochę dużo (może jeździsz dużo po mieście/ w cyklu mieszanym)...
Na pewno pod LPG polecę Volvo:
V50 - małe kombi, przestronność trochę mniejsza niż w A4
V70 II-generacji - trochę większe od A4
V70 III- generacji - wielkościowo jak A6
Z silników przede wszystkim polecam wolnossące 2.4, 2.0T i ewentualnie 2.5T.

Pod LPG jeszcze ewentualnie:
Mercedes W203 lub W211(1.8K/3.2)
Honda Accord VII 2.4
Ford Mondeo MK4 2.3/2.5T
Citroen C5 III
Seat Exeo 1.8T
Renault Laguna 2.0T
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kultowe japońskie silniki
    Kultowe japońskie silniki nie bez powodów zdobyły na świecie rzesze fanów, którzy doceniają nie tylko ich niezawodność, ale również dużą podatność na modyfikacje. Oto kilka świetnych japońskich ...