Zawracanie na rondzie wielopasmowym

26 Cze 2013, 22:18

Odwołanie się to najlepsze co można zrobić - wiem po sobie. Egzaminator oblała mnie, bo przy zawrotce powiedziała, cytuje: "po mojej minie widziała, że nie zamierzałam wcisnąć hamulca w odpowiednim momencie". Spłakana poszłam do instruktora, i chociaż błagałam, żeby nic nie robił, bo bałam się, że wszyscy tam będą wiedzieć, że to ja, poszedł do szefa. Kazał odtworzyć nagranie i babka dostała naganę za takie zachowanie. Potem jeszcze dwa egzaminy i zdane, nie odczuwałam żadnej presji z ich strony, że to ja doniosłam na ich koleżankę.
Telka
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 0- 1-2013
Auto: Renault Scenic
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna

08 Lip 2013, 14:06

odwolanie rozpatrzone negatywnie
igor199544
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: nie mam

21 Lut 2014, 09:32

po pierwsze...nie używa się kierunkowskazu lewego na rondzie... używa się tylko prawego w momencie zmiany pasa lub zjazdu z ronda... po drugie właśnie jak zjeżdżasz musisz włączyć prawy kierunkowskaz bo rozumiem, że jedziesz po wewnętrznym pasie, więc musisz przejechać dwa pasy żeby zjechać z ronda... chyba że po zawróceniu masz ulicę również 3 pasmową i znaki poziome na rondzie wskazują, że możesz zjechać z wewn. pasa od razu na ulicę.... inaczej musisz przed swoim zjazdem a za przedostatnim włączyć prawy kierunkowskaz i zjechać na zewn. pas aby móc zjechać z ronda. przy okazji zmiany pasów musisz wszystkich po przepuszczać.
silli
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Peugeot 406
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak sprawdzić / obliczyć szerokość felgi? - instrukcja
    Większość felg myślę, że jakieś 90% będzie miało specjalne oznaczenia co do rozmiaru i wystarczy tylko je odczytać. Jednak zdarzają się też takie które ich nie posiadają i wtedy pozostanie nam obliczyć szerokość felgi ...