Zawracanie przy torach - blokowanie widoczności.

08 Lut 2014, 22:30

Witam
Specjalnie założyłem konto żeby zadać to pytanie. Otóż zawracałem dzisiaj przy torach
podaję zdjęcie pomocnicze: Zdjęcie
(szału nie ma robione na szybko z google maps).
Nr. 2 - to ja, zaś nr. 1 - to inny kierowca.
Właśnie wybierałem się do sklepu. Kiedy jechałem zupełnie nie zwróciłem na to uwagi, kiedy mnie się to zdarzało (a zdarzało się to często), nigdy się o to nie burzyłem, a z czasem stało się to dla mnie normalne. Kierowca nr. 1, a konkretnie pani kierowca, również jechała do tego sklepu co ja. Pani zaparkowała przede mną na co nie zwróciłem uwagi, kiedy sobie spokojnie parkowałem, nagle przy mojej szybie zobaczyłem kobietę, która stuka to mojej szyby. Po otworzeniu szyby usłyszałem pytanie: "Czemu blokowałem widoczność pani nr. 1 ? ". Przez chwilę miałem taka minę -> :o (wtedy nie wydawało mi się to dziwne), jednak po zastanowieniu się przeprosiłem za swoje karygodne zachowanie. Jestem młodym kierowcą, teraz raptem zaczynam drugi rok jazdy, nie pamiętam by na lekcjach jazdy taka sytuacja się wydarzyła, jednak wydaje mi się że to był błąd.

Piszę tu by upewnić się czy to był tak duży błąd, jakieś rady, może jakieś opinie, wysokość kar za takie wykroczenia czy nawet ew. opie%dol.

Dzięki wielkie z góry, mam nadzieję że wykorzystam w przyszłości to forum co do jakichś problemów związanych z innymi kierowcami czy ze mną na drodze.
SpokojnyBob
Nowicjusz

Prawo jazdy: 29 10 2012
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Citroen C3
Silnik: 1.4 TDi 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

09 Lut 2014, 12:36

SpokojnyBob napisał(a): "Czemu blokowałem widoczność pani nr. 1 ? "

Dużo chaosu w wypowiedzi.. Gdzie ta "widoczność" była blokowana ??
Wyprzedzałeś auto tej pani w czasie zawracania ?? Dlaczego jechałeś ''szeroko" ?? Czy w miejscu gdzie sa cyfry 1 i 2 auta stały i przepuszczały jadących z prawej ??
Gdzie jest ten sklep ??
silvo44
Stały forumowicz