Cześć, prosta robótka powinna być a tu zagadka. W napinaczu zaczęło mi nieregularnie stukać dość mocno, więc chciałem zdemontować napinacz i nie wiem jak zdjąć bezpiecznie pasek. Tak to wygląda Panowie. Ktoś wie jak odciągnąć napinacz? Nie ma żadnego miejsca gdzie można by zrobić to kluczem. Gdyby ktoś chciał sprawdzić jak wygląda napinacz z innej strony to numer części to 071145299B
A to nie jest czasem tak że kluczem łapiesz za śrubę w rolce napinacza luzujesz go i na górze wtedy pokrywają ci się otwory wkładasz tam np śrubę w celu blokady i już.
Zobacz tak jak zaznaczyłem na twoim zdjęciu.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Też na to wpadłem i dokrecajac śrubę dość mocno zaczeła się ta śruba dokręcać jeszcze bardziej. Trochę się boję żeby jakiegoś gwintu nie urwać ale póki co nie mam konieczności zdejmowania paska. Ostatecznie napinacz i tak do wymiany będzie, więc gdy bedę miał do zamontowania nowy to wtedy moze się dziać co sie chcę. Ale wychodzi, że to jedyna możliwa opcja zdjęcia paska.
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Toyota Yaris Cross – czy to idealne auto do miasta? Podoba mi się to, w jaki sposób silnik benzynowy i elektryczny ze sobą współpracują. W ruchu miejskim możemy poruszać się bezgłośnie, nie eksploatować jednostki benzynowej na światłach. Auto rusza też płynnie, ...
Boże złoty upośledzony jestem XD Odkręcałem śrube zamiast ją dokrecać dlatego mi się "dokręcało". Dobra podkulam ogon i uciekam i sprawdzę jutro czy to zadziała ale chyba innej opcji nie ma. Dzięki wielkie za pomoc
Czekaj, czekaj źle mówisz ale dobrze myślisz Ja klucz obracałem przeciwnie do wskazówek zegara więc odkręcałem śrube dlatego nagle mi sie "dokręciła" i potrząsła mi portkami myśl o ukręceniu gwintu. Strzałka na zdjęciu jest w prawo czyli zgodnie ze wskazówkami zegara. Śruba powinna się dokręcić a potem napinacz powinien zacząć się luzować. Krętą drogą ale chyba doszliśmy do rozwiązanią
Kluczem kręcisz w przeciwną stronę jak narysowana strzałka czyli w lewo . Strzałka pokazuje kierunek zwolnienia napinacza , Sruba na kółku ma lewy gwint - prawdopodobnie jak i w innych napinaczach . Śmiało , nic się nie urwie . Co do trzaskania to po zdjęciu paska sprawdż poprawność działania wolnego koła na alternatorze . Jego zestalenie może powodować niepożądane odgłosy.
Dobra Panowie oboje macie racje a ja się myliłem, rokiko dobrze tłumaczył co, w ktorą stronę krecenie daje. Śruba ma lewy gwint. Dzięki Panowie za pomoc i nie bede już tematu męczyć. I naprawdę mam nadzieje, że gwint wytrzyma XD
Tu nie powinno być aż takiego problemu z luzowaniem napinacza tylko najlepiej jak włożysz kusz pionowo od dołu na śrubę i wtedy zluzujesz następnie go blokując.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.