Zegar z termometrem i woltomierzem

17 Maj 2011, 21:27

witam kolegów, właśnie wymieniłem oryginalny zegar na panel, który obok czasu pokazuje napięcie oraz (zawsze mi tego brakowało) temperaturę wewnętrzną i zewnętrzną. sądzę że wielu kolegów o czymś takim też myśli. efekt na focie:
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2011-05/2 ... r.jpg.html
pozdrawiam
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

17 Maj 2011, 22:16

Witaj. Gdzie kupiłeś i co trzeba zamontować.
piotr R
Aktywny
 
Posty: 354
Miejscowość: WGM

18 Maj 2011, 10:04

Ja tez chce taki!!!!!
Skąd gdzie i za ile?!?!!
była moja mała bestia - Freelander 2002 1.8 petrol
teraz jest Ford S-MAX Titanium
kaskaderr
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Śląskie
Auto: Ford eS-MAks
Silnik: 2.0 145KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

18 Maj 2011, 12:10

przyłanczam sie do chciejstwa
kojotedek
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Klimontów

18 Maj 2011, 13:11

Czy to coś w tym stylu ? (foto) , daj fotkę gdzie umieściłeś sterowanie ...

koszt tego wyżej to 79 - 81 zł + przesyłka ...
mar_pula
Początkujący
 
Posty: 76
Miejscowość: Lubartów

18 Maj 2011, 22:57

Witam, zakupu gotowca można dokonać tu : [link do oferty na Allegro wygasł]
Dla mnie ten zestaw miał jednak feler – mały wyświetlacz. Ustaliłem z Panem Pawłem, że mój będzie dwa razy większy. Taki wariant wymaga jednak „odchudzenia” maskownicy oryginalnego zegara, część trzeba po prostu odciąć. Sam wyświetlacz, po lekkim zaokrągleniu dolnych narożników wchodzi idealnie w otwór w desce rozdzielczej i nawet nie trzeba go mocować, bo skutecznie dociskany jest przez maskownicę. Dla wygody płytkę elektroniki zegara umieściłem we wnętrzu deski rozdzielczej – dojście po wyjęciu pojemnika na kubki. Takie rozwiązanie wymaga jednak zamówienia dłuższych przewodów łączących płytkę z wyświetlaczem (30-40 cm). Warto też poprosić o zaprogramowanie wyświetlacza tak, by skrajne segmenty były nieaktywne - inaczej maskownica jest na styk ze skrajnymi z literami i cyframi. Podłączenie modułu bezpośrednio do kostki zegara: - fiolet +12 V; - czarny masa; - zielony +12 V z zapłonu. W tym celu wystarczy pobielić cyna końcówki przewodów i je wsunąć do kostki. Sterowanie schowałem w popielniczce (nie palę).
Pozdr.
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

03 Cze 2011, 18:56

Witam,wynalazłem coś takiego,świetnie wygląda i ma wiele funkcji.zegar z termometrem i woltomierzem
Shot at 2011-06-03 a kupiłem tu [link do oferty na Allegro wygasł]
sleza
Nowicjusz
 
Posty: 33
Miejscowość: sobótka

03 Cze 2011, 21:34

@sleza: a nie za małe te cyferki? jest to czytelne wogóle w dzień szczególnie teraz jak słońca duzo?
była moja mała bestia - Freelander 2002 1.8 petrol
teraz jest Ford S-MAX Titanium
kaskaderr
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Śląskie
Auto: Ford eS-MAks
Silnik: 2.0 145KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

06 Cze 2011, 19:42

Jest idealnie.Zdjęcie
Shot at 2011-06-09
Ostatnio edytowany przez sleza, 09 Cze 2011, 21:34, edytowano w sumie 1 raz
sleza
Nowicjusz
 
Posty: 33
Miejscowość: sobótka

07 Cze 2011, 20:24

A co z czwartą linijką ? brakło miejsca ?
Amasz
Nowicjusz
 
Posty: 29
Miejscowość: Częstochowa