Zgrzytanie podczas redukcji z 3 na 2 cc900

02 Lis 2009, 19:54

Witam wszystkich.
od pewnego czasu jestem posiadaczem cc900. Kiedy kupilem autko byl problem ze skrzynia biegow(luz na drazku, biegi trzeba bylo umiec wrzucac). Zawiozlem autko do mechanika ktory wymienil mi drazek. Luz zmniejszyl sie zdecydowanie jednak mam problem ze zgrzytaniem podczas redukcji z 3 na 2. Nie dzieje sie to za kazdym razem oraz przy zmianie z 1 na 2 zgrzytu nie ma. W czym moze byc problem?? Moze jest ewentualnie jakis sposob na zredukowanie z 3 na 2 zeby nie zgrzytalo?? bardzo prosze o pomoc gdyz jestem mlodym kierowcą a wiem ze mechanicy to nizli naciagacze. Z gory dziekuje i pozdrawiam.

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 20:15 ]
Bardzo bym prosil zeby ktos sie wypowiedzial.
tomassss
Nowicjusz

Miejscowość: Cieszyn
  • 02 Lis 2009, 23:12

Ta skrzynia jest mało wytrzymała.Sprawdź poziom oleju w skrzyni.
    Bieg z 3 na 2 możesz zmieniać na dwa razy z przygazowką wtedy za każdym razem 2 wejdzie bez zgrzytu.
    andrzej_124
    Stały forumowicz

03 Lis 2009, 08:19

Synchronizator do wymiany.
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013

03 Lis 2009, 15:49

Z "przegazówką" tzn. jak?? ok sprawdze poziom oleju. A jest jakas mozliwosc zebym zrobil to sam czy musze jechac do mechanika??
    tomassss
    Nowicjusz

Miejscowość: Cieszyn
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Toyota Prius Plug In Hybrid dla Księcia Monaco
      Prius Plug In Hybrid jest pierwszym samochodem hybrydowym Toyoty z możliwością ładowania baterii z gniazdka elektrycznego. W trybie elektrycznym (EV) samochód przejeżdża 25 km, bez emisji dwutlenku węgla, tlenków ...
      Kierowco, uważaj na dzieci!