jeśli jest seryjnie przystosowany to OK,
choć mocno wątpie, choćby na brak miejsca na mocowanie jarzma jeśli jest zamontowany bęben, poza tym to że to samo auto w jednej wersji ma bęben w drugiej (niby takiej samej) ma tarcze nie oznacza że jest to tak ot zamienne,
auto miało być do sportu więc EBD chyba nie będzie miało, zwłaszcza jeśli właściciel chce latać "na ręcznym"
co do przeróbki na oryginalnych częsciach, przeca napisałem że w USA jest kilka dostępnych zestawów (całych typu plug&play) do zmiany hamulców, i to w różnych w zależności\ do czego auto ma być, to co napisałem wyżej jest dość prostą receptą na zmiane we własnym zakresie, nei mając gotowego zestawu, czy demonizuje? nie raczej jest to dość prosta operacja, wymagająca kilku/kilkunastu pomiarów, odrobiny samozaparcia i dobrego pmysłu
jak ktoś chce to można sobie poczytać
http://files.capri.pl/garage/ford-capri ... pgrade.pdftaką modyfikacje robiłem w moim starym Capri dawno temu, dość proste i dobrze opracowane,
z problemów u Kolegi będzie ABS, jeśli jest zamontowana na piaście, i ingerencja nie obejmie tego elementu to nie będzie problemu, jeśli nie to ABS przestanie istnieć w zasadzie
jak widać z linka zamontowanie każdego innego zacisku nie jest trudne potzreba znać tylko trochę wymiarów i odpowiednio to zaprojektować